Google, Meta (Facebook Instagram) και TikTok, οι ισχυροί παίκτες παραμένουν τρεις για την προώθηση ιατρείου, με την Google και της υπηρεσίες αναζήτησης να καλύπτουν το 55% του Ιατρικού Marketing τα social media του Zuckerberg να καλύπτουν το 30% και το TikTok το 15% που απομένει.
Τα σημαντικότερα εργαλεία αναζήτησης Google για την προώθηση ιατρείου είναι τα εξης:
- Η πληρωμένη αναζήτηση μέσω δημοπρασίας λέξεων που εμπεριέχεται στα Google Αds για γιατρούς
- Η οργανική αναζήτηση SEO για γιατρούς δηλαδή τα site που η ίδια η Google βαθμολογεί και επιλέγει την κατάταξη τους.
- Το Google my Business, δηλαδή το εργαλείο που εμφανίζεται στις αναζητήσεις ανάμεσα στα Google ads και τα οργανικά αποτελέσματα και εμπεριέχει τις κριτικές Google.
3 λόγοι που το Google My Business είναι το σημαντικότερο εργαλείο προώθησης ενός ιατρείου
1. Εμφάνιση στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης
Όταν ένας χρήστης αναζητά ιατρικές υπηρεσίες στη περιοχή του, το GMB εμφανίζει το ιατρείο σας στην κορυφή της Google, αυξάνοντας την ορατότητα και τις πιθανότητες νέων ραντεβού.
2. Δημιουργία εμπιστοσύνης μέσω αξιολογήσεων
Οι κριτικές και οι βαθμολογίες των ασθενών σας επηρεάζουν την επιλογή νέων πελατών. Ένα καλά διαχειριζόμενο GMB προφίλ ενισχύει την αξιοπιστία σας.
3. Δωρεάν και αποτελεσματική προώθηση Το GMB είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας επιτρέπει να προβάλετε τις υπηρεσίες σας, το ωράριο και τις φωτογραφίες του ιατρείου σας, προσελκύοντας περισσότερους πελάτες χωρίς κόστος.
Αξιοποιήστε το Google My Business και δείτε την επισκεψιμότητα του ιατρείου σας να αυξάνεται!
Το 2018, πάνω στην καθιέρωση του Google my Business ως δυναμικού διαδικτυακού προωθητικού εργαλείου, ο καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας παρακολούθησε εξειδικευμένα σεμινάρια στο τμήμα Local Digital Marketing, στο IT PARIS CENTRE (IPC-F) αναπτύσοντας μεγάλη εξειδίκευση στο Google my Business, στις Κριτικές Google, στο γιατί αυτές παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο στην επιλογή του σωστού γιατρού, αλλά και πώς ενας Digital Expert μπορεί να τις αξιοποιήσει κατάλληλα προς όφελος του πελάτη του.
Η προώθηση ιατρείου είναι σίγουρα ευκολότερη υπόθεση εάν ο ιατρός έχει την δυνατότητα να επιλέξει έναν καλό επαγγελματία που θα ξέρει τον δρόμο, φτάνοντάς τον γρηγορότερα στον επιθυμητό προορισμό, δηλαδή ένα γεμάτο ιατρείο με ικανοποιημένους ασθενείς. Υπάρχουν όμως αρκετές ενέργειες που ένας γιατρός μπορεί να κάνει χωρίς την βοήθεια ενός ειδικού για να προωθήσει το ιατρείου του.