Το Ιατρικό Copywriting είναι κάτι παραπάνω από επιτακτική ανάγκη για κάθε Ιατρική Ιστοσελίδα ιδιώτη ιατρού, πάμε να δούμε τρία συστατικά που θα κάνουν τα Ιατρικά Κείμενα μας εμπορικά και συνάμα ποιοτικά.
- Συνδρομή σε επίσημα επιστημονικά περιοδικά
Για να μπορέσει ένας επίδοξος Digital Copywriter ιατρικών κειμένων να κάνει σωστή και επιστημονικά καταρτισμένη δουλειά πρέπει οπωσδήποτε να έχει πρόσβαση σε επίσημο πρωτογενές περιεχόμενο. Η συνδρομή σε επίσημα αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά π.χ UpToDate μας δίνει την δυνατότητα ποιοτικού υλικού που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, αλλά και επικαιροποιημένα στοιχεία που θα βοηθήσουν τα γραπτά μας να μην απέχουν καθόλου από τις τελευταίες επιστημονικές εξελίξεις.
Όσο ποιοτικό και να είναι το ιατρικό περιεχόμενο Copywriting που έχουμε παράξει, αν δεν υπάρχει κοινό να το διαβάσει είναι δώρον άδωρον. Εδώ, έρχεται η οργανική βελτιστοποίηση που θα κάνει τα Ιατρικά κείμενά μας ορατά στις αναζητήσεις Google. Ο Digital Copywriter πρέπει να γνωρίζει άριστα τις τεχνικές SEO, ώστε να καταφέρει να κάνει τα κείμενα να αναρριχηθούν όσο πιο ψηλά γίνεται στον ιστό. Ενδεικτικά παραδείγματα: Επανάληψη των ζητουμένων λέξεων κλειδιών ανάλογα με την έκταση του κειμένου, Χρήση Κεφαλίδων H1, H2, H3, σωστή κατανομή των εξερχόμενων και εισερχόμενων συνδέσμων και αλλά πολλά SEO εργαλεία που ένας εξειδικευμένος στην ιατρική αρθρογραφία copywriter πρέπει να γνωρίζει άριστα.
- Το Ιατρίκο Μάρκετινγκ απαιτεί απλή κατανοητή γλώσσα χωρίς να χάνετε η επιστημονική προσέγγιση.
Στην αρθρογραφία πολύ συχνά παρασυρόμαστε από το θέμα και προσαρμόζουμε την γλώσσα γραφής στο ύφος του θέματος. Ωστόσο, στο ιατρικό copywriting πρέπει να υπάρχει μια αυτοσυγκράτηση από τον συντάκτη, γιατί δεν απευθύνεται σε γιατρούς αλλά σε ασθενείς, κάτι που σημάνει ότι το κείμενο πρέπει να είναι γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς όμως να στερείται ούτε την επιστημονική προσέγγιση, ούτε την αναλυτική επεξήγηση του προβλήματος ή της πάθησης που αναλύεται. Η απλή γλώσσα γραφής θα κάνει το ιατρικό κείμενό μας ευανάγνωστο σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και η επιστημονική επεξήγηση θα δώσει την επισημότητα που χρειάζεται ο αναγνώστης, ώστε να εμπιστευτεί αυτό που διαβάζει.
Η εταιρεία DMSS Marketing Agency διαθέτει εξειδικευμένο τμήμα ιατρικού copywriting με συνδρομές σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και εκπαιδευμένους στο SEO copywriters.Το Digital Copywriting Authentication υπογράφει ο Καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας.