Μια εξαιρετικά προσεγμένη και άρτια τεχνολογικά εξοπλισμένη ιστοσελίδα ιατρείου θεωρειται απο τους περισότερους marketeers το Α και Ω στο επιτυχημενο Ιατρικό Marketing!
Καθώς όλοι πλέον χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να αναζητήσουν απαντήσεις, η προσέγγιση ενός κοινού-στόχου μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά σημαντική. Όποιος ψάχνει για νοσοκομείο, γιατρό ή ασθένεια ξεκινά πάντα την αναζήτησή του στο διαδίκτυο. Γι’αυτό το λόγο, μια σωστά σχεδιασμένη ιστοσελίδα ιατρείου μπορεί να οδηγήσει έναν ιατρό στην κορυφή!
Γράφει ο Καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας
Πρωτογενές Υλικό
Για να θεωρηθεί επιτυχημένη μια ιστοσελίδα ιατρείου, είναι σημαντικό να διαθέτει τρία βασικά συστατικά, με τα οποία θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Το πρώτο στοιχείο που μπορεί να ξεχωρίσει μια ιστοσελίδα ιατρείου από το εξαιρετικά ανταγωνιστικό ιατρικό περιβάλλον, είναι το πρωτογενές υλικό. Αυτό συνεπάγεται την στοχευμένη αρθρογραφία για παθήσεις και νεότερες τεχνικές αντιμετώπισης αυτών, που να μην υπάρχει σε άλλες ιστοσελίδες. Η ποιότητα του περιεχομένου μιας ιατρικής ιστοσελίδας διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο όχι μόνο στην προσέλκυση ασθενών στο ιατρείο, αλλά και στην οργανική κατάταξη της συγκεκριμένης ιστοσελίδας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης. Για να συμβεί αυτό, είναι σημαντικό κάθε άρθρο να διαμορφώνεται μέσα από έγκυρες κι εμπεριστατωμένες πηγές. Παράλληλα, η χρήση στοχευμένων κι επαναλαμβανόμενων λέξεων-κλειδιών κάνει τη διαφορά, ώστε η Google να αναγνωρίσει και να τοποθετήσει το άρθρο στις υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για μια ιστοσελίδα ιατρείου που έχει τη δυνατότητα να την κάνει να ξεχωρίσει και να σημειώσει επιτυχία είναι η συμβατότητα με όλα τα κινητά. Πλέον, η πλειοψηφία των ατόμων πραγματοποιεί αναζητήσεις μέσα από κινητές συσκευές, Κατά συνέπεια, ο σχεδιασμός κάθε ιατρικής ιστοσελίδας χρειάζεται να προσαρμόζεται σε όλες τις οθόνες και τις συσκευές, και να μπορεί ο κάθε επισκέπτης να πλοηγείται με ευκολία σε κάθε κατηγορία αυτής. Αυτή η πρακτική προσφέρει βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του χρήστη, η οποία μεταφράζεται σε θετική εντύπωση και κατά συνέπεια σε προτίμηση του συγκεκριμένου ιατρού.
Συσχετισμένη Αρθρογραφία
Το τρίτο βασικό στοιχείο για την απόλυτη επιτυχία μιας ιστοσελίδας ιατρείου είναι η αρθρογραφία σχετικά με τις κεντρικές κατηγορίες. Τα άρθρα πρέπει να σχετίζονται άμεσα με τη θεματολογία και τις λέξεις κλειδιά των κεντρικών κατηγοριών της ιστοσελίδας. Παράλληλα, η δημιουργία backlink που να μεταφέρουν τον επισκέπτη στις κεντρικές αυτές κατηγορίες είναι το μυστικό για να υπερισχύει η συγκεκριμένη ιστοσελίδα ιατρείου έναντι του ανταγωνισμού στις κατατάξεις των οργανικών αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης. Η ενσωμάτωση των τριών αυτών βασικών συστατικών στη δομή κάθε ιστοσελίδας ιατρείου εγγυάται την απόλυτη επιτυχία!
Η DMSS MARKETING AGENCY πρωτοπόρος εταιρεία Ιατρικού Marketing στην Ελλάδα αναλαμβάνει μέσα από οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες, όχι μόνο να δημιουργίσει, αλλά και να σας οδηγήσει στην απόλυτη επιτυχία της ιστοσελίδας του ιατρείου σας.