Google και Meta (Facebook Instagram), οι ισχυροί παίκτες παραμένουν δυο για την προώθηση ιατρείου, με την Google και της υπηρεσίες αναζήτησης να καλύπτουν το 65% του Ιατρικού Marketing και τα social media του Zuckerberg να καλύπτουν το άλλο 35%.
Τα σημαντικότερα εργαλεία αναζήτησης Google για την προώθηση ιατρείου είναι τα εξης:
- Η πληρωμένη αναζήτηση μέσω δημοπρασίας λέξεων που εμπεριέχεται στα Google Αds (AdWords)
- Η οργανική αναζήτηση SEO (search engine optimisation) δηλαδή τα site που η ίδια η Google βαθμολογεί και επιλέγει την κατάταξη τους.
- Το Google my Business, δηλαδή το εργαλείο που εμφανίζεται στις αναζητήσεις ανάμεσα στα Google ads και τα οργανικά αποτελέσματα και εμπεριέχει τις κριτικές Google.
Στο παρακάτω βίντεο ο καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας αναλύει με επιχειρήματα ποιο από τα παραπάνω είναι αυτή την στιγμή το σημαντικότερο εργαλείο για την προώθηση ιατρείου εν έτει 2022.
Το 2018, πάνω στην καθιέρωση του Google my Business ως δυναμικού διαδικτυακού προωθητικού εργαλείου, ο καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας παρακολούθησε εξειδικευμένα σεμινάρια στο τμήμα Local Digital Marketing, στο IT PARIS CENTRE (IPC-F) αναπτύσοντας μεγάλη εξειδίκευση στο Google my Business, στις Κριτικές Google, στο γιατί αυτές παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο στην επιλογή ενός σωστού επαγγελματία, αλλά και πώς ενας Digital Expert μπορεί να τις αξιοποιήσει κατάλληλα προς όφελος του πελάτη του.
Η προώθηση ιατρείου είναι σίγουρα ευκολότερη υπόθεση εάν ο ιατρός έχει την δυνατότητα να επιλέξει έναν καλό επαγγελματία που θα ξέρει τον δρόμο, φτάνοντάς τον γρηγορότερα στον επιθυμητό προορισμό, δηλαδή ένα γεμάτο ιατρείο με ικανοποιημένους ασθενείς. Υπάρχουν όμως αρκετές ενέργειες που ένας γιατρός μπορεί να κάνει χωρίς την βοήθεια ενός ειδικού για να προωθήσει το ιατρείου του.
Στο παρακάτω λίνκ ο Καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας παραθέτει δύο σημαντικα Digital μυστικά για να βελτιώσετε την προώθηση του ιατρείου σας.
Μάρκετινγκ Ιατρείου: Digital μυστικά για να το βελτιώσετε άμεσα!