Τα Video ads, ή αλλιώς η διαφήμιση με τη χρήση γραφιστικού υλικού σε μορφή βίντεο, κυριαρχεί πλέον στο ψηφιακό τοπίο της διαδικτυακής προώθησης. Εάν κάποια επωνυμία δε χρησιμοποιεί αυτήν τη μορφή για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες, υστερεί σημαντικά.
Η διαφήμιση βίντεο μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της διαδικτυακής προβολής κάθε επωνυμίας στα αποτελέσματα αναζήτησης (video SEO) και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η χρήση σύντομων βίντεο που να αντανακλούν την αισθητική και τη φιλοσοφία της εκάστοτε επωνυμίας μπορεί να οδηγήσει στην ευρύτερη αναγνωρισιμότητα αυτής, ενώ παράλληλα να εντείνει την αλληλεπίδραση του κοινού με αυτού του είδους το περιεχόμενο.
Τα σύντομα και στοχευμένα video ads επιτρέπουν τη μεταφορά πολλών πληροφοριών σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, χωρίς να κουράζουν όπως ένα μακροσκελές κείμενο. Οι διαδικτυακοί καταναλωτές θέλουν να συλλέγουν γρήγορα πληροφορίες και το βίντεο τους επιτρέπει να κάνουν ακριβώς αυτό. Επίσης, το βίντεο επιτρέπει τη δέσμευση περισσότερων αισθήσεων, καθώς προωθεί τη χρήση οπτικού και ακουστικού υλικού ταυτόχρονα. Οι επιλογές που προσφέρει είναι πρακτικά ατελείωτες. Από τις οργανικές αναρτήσεις έως τις πληρωμένες διαφημίσεις, έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση των προβολών και της αλληλεπίδρασης κατά τη χρήση κίνησης στο περιεχόμενο.
Οι βέλτιστες πρακτικές είναι να διατηρούνται τα βίντεο σύντομα, με ιδιαίτερη προσοχή στο να διασφαλιστεί ότι τα πρώτα τρία δευτερόλεπτα θα αιχμαλωτίσουν την προσοχή του επιθυμητού κοινού. Μετά από το πέρας των 3 δευτερολέπτων, είναι σημαντικό να διατηρηθεί η διάρκεια των video ads σε όχι περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα, εκτός εάν το περιεχόμενo αξίζει πραγματικά κάτι περισσότερο.
Η εκάστοτε επωνυμία δε χρειάζεται να επενδύσει μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού της για τη δημιουργία video ads, αλλά να φροντίσει να αντικατοπτρίζεται το επίπεδο αισθητικής και το ύφος αυτής. Επίσης, δεν χρειάζεται να είναι κυριολεκτικά εγγεγραμμένο βίντεο για να τραβήξει την προσοχή. Οι κινούμενες εικόνες, τα εφέ που εφαρμόζονται σε στατικές εικόνες ή άλλοι τύποι κίνησης μπορούν όλα να επιφέρουν την ίδια δέσμευση προσοχής του κοινού.
Ξεκινήστε να δημιουργείτε και να δημοσιεύετε video ads προκειμένου να δείτε τι σας ταιριάζει περισσότερο. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το γεγονός ότι διαθέτουν ενσωματωμένα εργαλεία ανάλυσης που σας επιτρέπουν να βλέπετε πόσο καλά αποδίδει κάθε δημοσίευση. Με βάση αυτά τα εργαλεία μπορείτε να παρακολουθείτε δεδομένα όπως τον αριθμό των προβολών, των κοινοποιήσεων και των αλληλεπιδράσεων. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα ώστε να σχεδιάσετε μελλοντικές καμπάνιες ψηφιακής προώθησης και ακόμη πιο αποτελεσματικά video ads.
Η ομάδα της DMSS Marketing Agency υπό τον τον καταξιωμένο καθηγητή Digital Marketing Μιχάλη Μπότα φροντίζει να παρέχει σε κάθε επωνυμία, οργανισμό, ή Φυσικό πρόσωπο που αναλαμβάνει, στοχευμένα video ads σε όλα τα ψηφιακά μέσα.