Δυστυχώς εν έτει 2023 όσο σημαντικό είναι να είσαι καλός γιατρός, άλλο τόσο είναι και να είσαι καλός επιχειρηματίας, στο δεύτερο σκέλος, το επιχειρηματικό, έρχεται το Digital Marketing για Γιατρούς, η άλλως Ιατρικό Μάρκετιγκ να κάνει πιο εύκολο τον δρόμο για ένα γεμάτο ιατρείο.
Στο το Digital Marketing για Γιατρούς όλα ξεκινούν από την ιστοσελίδα του ιατρείου, η οποία πρέπει να βασίζεται σε πρωτογενές ποιοτικό περιεχόμενο, προσοχή, η αντιγραφή από άλλες ιατρικές ιστοσελίδες θα μας βάλεί στην μαύρη λίστα της γκουγκλ που σημάνει ότι δεν θα βρισκόμαστε πουθενά στις αναζητήσεις. Ξεκινάμε λοιπόν με πρωτογενές υλικό συνεχίζουμε με ελκυστικές φωτογραφίες και δίνουμε ιδιαίτερη βάση στην έκδοση για το κινητό. Το 90% των χρηστών πλέον χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για την πλοήγηση τους στο Ίντερνετ, αυτό σημάνει πως και στο Μάρκετιγκ για Γιατρούς η σχεδίαση για κινητά είναι απείρως σημαντική!
Βασιζόμενοι στο πρωτογενές υλικό που τονίσαμε παραπάνω πρέπει τα κείμενα μας να έχουν μια αρμονική συνάφεια μεταξύ των επαναλαμβανόμενων λέξεων – φράσεων κλειδιών με στόχο πάντα να τονίζεται η κεντρική κατηγορία, εδώ μπορεί να βοηθήσει και η στοχευμένη αρθρογραφία, η οποία όμως δεν πρέπει να παρεκκλίνει βοηθώντας την βασική μας κατηγορία με backlinks να αναρριχηθεί όσο τον δυνατόν ψηλότερα.
Τα παλιά Google AdWords η αλλιώς η δημοπρασία λέξεων-φράσεων κλειδιών τις γκουγκλ εξακολουθεί να είναι το κραταιό εργαλείο προώθησης επι πληρωμή στο το Digital Marketing για Γιατρούς. Προσοχή, ολοκληρωμένη δουλειά μπορεί να γίνει μόνο όταν οι διαφημίσεις που θα κάνουμε στα Google ads έχουν απόλυτη συνάρτηση με την οργανική επεξεργασία – βελτιστοποίηση (SEO) που έχει γίνει προηγούμενος στην ιστοσελίδα μας.
Εδω τώρα έρχεται η μόδα των αξιολογήσεων να συναντήσει την πρακτική σκέψη, αυτό είναι ευκολότερο όταν μιλάμε για εστιατόρια καθώς πλέον όλο και συχνότερα διαβάζουμε κριτικές για να πάμε οπουδήποτε, έρχονται λοιπόν οι αξιολογήσεις γκουγκλ να επηρεάσουν όσο τιποτα αυτή τη στιγμή το μάρκετιγκ για Γιατρούς. Το Google my business θέλει πολύ προσοχή και στοχευμένες κινήσεις που μπορεί στην αρχή να θυμίζουν έναν χαοτικό συνδυασμό μεταξύ Google Ads και SEO, αν τα καταφέρετε όμως και αναρριχηθείτε στις πρώτες θέσεις, θα δείτε την επισκεψιμότητα του ιατρείου σας να εκτοξεύεται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Social Media (META)
Μια εικόνα όσο χίλιες λέξεις, αλλά στο Μάρκετιγκ για Γιατρούς θελουμε και μια ωραία εικόνα, αλλά και τις χίλιες λέξεις μέσα στο κείμενο. Τα σοσιαλ μίντια δεν αυτά που θα μας φέρουν άμεσα πελατεία όπως η Γκουγκλ, έχουν όμως το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της στόχευσης, όταν καταφέρουμε και στοχεύσουμε με ποιοτικό ιατρικό περιεχόμενο το κοινό μας, θα δούμε ανθρώπους να γίνονται πρώτα ακόλουθοι μας και μετέπειτα οι πιο πιστοί ασθενείς μας.
Ο Καθηγητής Digital Marketing Μιχάλης Μπότας, πρωτοπόρος στο Μάρκετιγκ για Γιατρούς μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα τα παραπάνω εργαλεία με επιθετική αρμονία ώστε να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα γλιτώνοντας σας πολύτιμο χρόνο, κόπο και χρήματα.