Scroll Top

Hotel Marketing
Digital Marketing για Ξενοδοχεία

Το Digital Marketing για τα Ξενοδοχεία έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος στον κλάδο της φιλοξενίας. Η πλειονότητα των ταξιδιωτών πλέον κάνει κράτηση μέσω διαδικτύου, για αυτόν τον λόγο είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να έχουν ισχυρή διαδικτυακή παρουσία το οποίο μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ένα πλήρες σχέδιο hotel marketing.

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του hotel marketing που αναζητά κάποιος όταν πρόκειται να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο είναι οι κριτικές προηγούμενων επισκεπτών. Ο δυνητικός πελάτης θα αναζητήσει κριτικές στο διαδίκτυο για το ξενοδοχείο που τον ενδιαφέρει προτού προβεί σε κράτηση. Για παράδειγμα, έρευνες έχουν δείξει, ότι το 90% περίπου τον ατόμων δεν θα κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο εάν υπάρχουν κριτικές που να επισημαίνουν ότι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο δεν είναι καθαρό. Μαζί με άλλα στοιχεία όπως η τιμή, η τοποθεσία και η διαθεσιμότητα, τα οποία θα αναζητήσει επίσης στο διαδίκτυο, θα πάρει την απόφαση εάν θα κάνει κράτηση ή όχι.

Η επιτυχία ενός σχεδίου hotel marketing εξαρτάται από πολλά στοιχεία, με το βασικότερο να είναι η θέσπιση των στόχων και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τι είναι αυτό που θέλουμε να πετύχουμε; Ποιους επισκέπτες θέλουμε να προσελκύσουμε; Γιατί οι δυνητικοί πελάτες να επιλέξουν το δικό μας ξενοδοχείο; Αφού θεσπιστούν οι στόχοι, πρέπει να επιλεχθούν ποια θα είναι τα υπόλοιπα στοιχεία της στρατηγικής. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι υπάρχουν στοιχεία τα οποία είναι κρίσιμα για το ξεκίνημα μιας στρατηγικής hotel marketing, όπως η ύπαρξη Google My Business, η ύπαρξη ιστοσελίδας και συστήματος κράτησης και η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η εταιρεία DMSS βρίσκεται κοντά σας από την αρχή και θα είμαστε μαζί σας καθ’όλη την διάρκεια της σχεδίασης, δημιουργίας και εφαρμογής της στρατηγικής Digital Marketing για ξενοδοχεία. Η τεχνογνωσία μας και η εμπειρία, μας επιτρέπει να προωθήσουμε το ξενοδοχείο σας με τον κατάλληλο τρόπο, παρέχοντας μετρήσιμα αποτελέσματα από την αρχή.

Η στρατηγική που εφαρμόζουμε εξαρτάται φυσικά από τους στόχους και τις απαιτήσεις κάθε πελάτη.
Βασικά όμως στοιχεία του hotel marketing που αναλαμβάνουμε είναι:

  • Κατασκευή Ιστοσελίδας
  • Email Marketing
  • Κατασκευή και διαχείριση Google My Business
  • Influencer Marketing
  • Αναρρίχηση στην οργανική αναζήτηση SEO
  • Στοχευμένη Αρθρογραφία
  • Διαφημίσεις επί πληρωμή στα Google Ads και Facebook
  • Δημιουργία – Παραγωγή διαφημίσεων
  • Διαχείριση καταχώρησης σε τρίτους (booking, tripadvisor κτλ)
  • Ανάπτυξη Brand
  • Διαχείριση λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργία περιεχομένου (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok)

Ο Καθηγητής Digital Marketing κ. Μιχάλης Μπότας αξιοποιεί το Microtargeting και το Remarketing όχι μόνο για να
αλιεύσει δυνητικούς επισκέπτες, αλλά για να αναπτύξει το Brand Name του εκάστοτε ξενοδοχείου. Για αυτόν ακριβώς
τον λόγο βραβεύτηκε στην Washington DC ανάμεσα σε 67 υποψηφιότητες με το βραβείο ”Digital Player 2015”.

Δώστε στο Ξενοδοχείο σας την υπεραξία που χρειάζεται απέναντι στον ανταγωνισμό επιλέγοντας την πιο εξειδικευμένη
ομάδα Digital & Social Media Marketing για την ανάπτυξη ενός πλήρους σχεδίου hotel marketing.