Scroll Top

Ειδικός στο SEO: Κόστος και Κριτήρια

ειδικός στο seo
Ένας καλός ειδικός στο SEO (Search Engine Optimization) πρέπει να μπόρει να συνδυάζει τεχνικές γνώσεις και ταυτοχρονά κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ προσαρμόζοντας τις στρατηγικές του στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των μηχανών αναζήτησης όπως η Google. Σκοπός του είναι να βελτιώσει την ορατότητα και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης.
 

Οι βασικές αρμοδιότητες για εναν ειδικό στο SEO περιλαμβάνουν:

  1. Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Αναζήτηση και ανάλυση των λέξεων και φράσεων που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν περιεχόμενο σχετικό με το αντικείμενο της ιστοσελίδας.

  2. On-page SEO: Βελτιστοποίηση του περιεχομένου και των τεχνικών χαρακτηριστικών της σελίδας, όπως οι τίτλοι, οι επικεφαλίδες, τα μεταδεδομένα, και η δομή των URL.

  3. Off-page SEO: Ανάπτυξη στρατηγικών για τη βελτίωση της εξωτερικής προβολής της σελίδας, όπως η δημιουργία ποιοτικών συνδέσμων (backlinks) από άλλες ιστοσελίδες.

  4. Τεχνικό SEO: Διασφάλιση ότι η ιστοσελίδα είναι τεχνικά συμβατή με τις απαιτήσεις των μηχανών αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας φόρτωσης, της κινητής συμβατότητας και της σωστής χρήσης αρχείων robots.txt και sitemaps.

  5. Παρακολούθηση και ανάλυση: Συνεχής παρακολούθηση της απόδοσης της ιστοσελίδας μέσω εργαλείων όπως το Google Analytics και το Google Search Console, και προσαρμογή των στρατηγικών SEO με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται.

Ειδικός στο SEO μπορεί να θεωρηθεί μονο ενας ένας επαγγελματίας που βρίσκεται στην πρώτη σελίδα, όχι σε μία, αλλά σε πολλές ποιοτικές αναζητήσεις.

Το SEO (Search engine optimization) είναι κάτι περισσότερο από κοινή λογική, οταν θέλετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, πρέπει να επιλέξετε εναν ειδικό στο SEO, ή ενα Digital Marketing Agency που θα βρείτε στην στην πρώτη σελίδα, ‘οσο πιo ψηλά, τόσο καλύτερη θα είναι η επιλογή.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα δικηγορικό γραφείο. θέλουμε δηλαδή να κάνουμε SEO για δικηγόρους. Η αναζήτησή που πρέπει να πραγματοποιήσουμε είναι μάρκετινγκ δικηγορικού γραφείου, ή δικηγορικό μάρκετινγκ. Αυτός που θα βγει πρώτος στην αναζήτησή, είναι αδιαμφισβήτητα η καλύτερη επιλογή, όχι μόνο ως Ειδικός SEO, αλλά και για όλα τα κομμάτια του παζλ στο μάρκετινγκ της επιχείρισής σας.

Τα παραπάνω μας δείχνουν τα κριτήρια που πρέπει να πληροί ενας ειδικoς SEO.

SEO Κόστος 

seo kostos
SEO Κόστος

Το κόστος του SEO διαφοροποιείται κατά βάση με το αν πρόκειται για εταιρεία SEO, ή για freelancer ειδικό στο SEO. Όποια και να είναι η επιλογή μας όμως, το κόστος πάντα πρέπει να είναι εφάμιλλο με την ποιότητα της εργασίας που πραγματοποιείται.

Παράδειγμα:

Η διαδικασία είναι η εξής, έχουμε για παράδειγμα ένα ιατρείο και η ειδικότητα μας είναι παθολόγος, θέλουμε δηλαδή να κάνουμε SEO για γιατρούς,  αν θέλουμε να εμπιστευτούμε έναν ειδικό στο σεο, που όπως αναφέρεται και πριν έχουμε βρει ψηλά στις αναζητήσεις, στο παράδειγμα μας θα πρέπει να τον/την βρούμε στο Ιατρικό Μάρκετινγκ , ή στο μάρκετινγκ ιατρείου.

Αφού βρούμε λοιπόν αυτον ο οποιος ειναι ειδικός στο seo, το κόστος πρέπει να κυμανθεί ανάλογα με τις αναζητήσεις που θα του ζητήσουμε. Αν του ζητήσουμε την αναζήτησή παθολόγος ή σε local επίπεδο πχ παθολόγος Γλυφάδα, τότε η υπηρεσία που θα πρέπει να μας προσφέρει έχει μεγάλο ανταγωνισμό, άρα και μεγάλο βαθμό δυσκολίας, όποτε θα είναι ακριβότερη από ότι αν του ζητούσαμε παθολόγος ειδικός για μεταβολικό σύνδρομο, που έχει λιγότερες αναζητήσεις, άρα και μικρότερο ανταγωνισμό.

Το seo κόστος λοιπόν ορίζεται κατά βάση από τον βαθμό δυσκολίας και το πόσα χρήματα θα φέρει πίσω στον επιχειρηματία η καλή κατάταξη που μπορεί να του φέρει ένας ειδικός στο σεο.

Ο Μιχάλης Μποτας είναι καθηγητής Digital Marketing και ειδικός στο SEO, αρθρογραφεί για τις τεχνικές SEO (Search engine optimization) από το 2012, υπογράφοντας ενα απο τα μεγαλύτερα portfolio στην Πρώτη Σελίδα της Google.