Το SEO (Search engine optimization) είναι κάτι περισσότερο από κοινή λογική, οταν θέλετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, πρέπει να επιλέξετε εναν ειδικό στο SEO, ή ενα Digital Marketing Agency που θα βρείτε στην στην πρώτη σελίδα, ‘οσο πιo ψηλά, τόσο καλύτερη θα είναι η επιλογή.
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα δικηγορικό γραφείο. θέλουμε δηλαδή να κάνουμε SEO για δικηγόρους. Η αναζήτησή που πρέπει να πραγματοποιήσουμε είναι μάρκετινγκ δικηγορικού γραφείου, ή δικηγορικό μάρκετινγκ. Αυτός που θα βγει πρώτος στην αναζήτησή, είναι αδιαμφισβήτητα η καλύτερη επιλογή, όχι μόνο ως Ειδικός SEO, αλλά και για όλα τα κομμάτια του παζλ στο μάρκετινγκ της επιχείρισής σας.
Τα παραπάνω μας δείχνουν τα κριτήρια που πρέπει να πληροί ενας ειδικoς SEO.
SEO Κόστος
Το κόστος του SEO διαφοροποιείται κατά βάση με το αν πρόκειται για εταιρεία SEO, ή για freelancer ειδικό στο SEO. Όποια και να είναι η επιλογή μας όμως, το κόστος πάντα πρέπει να είναι εφάμιλλο με την ποιότητα της εργασίας που πραγματοποιείται.
Παράδειγμα:
Η διαδικασία είναι η εξής, έχουμε για παράδειγμα ένα ιατρείο και η ειδικότητα μας είναι παθολόγος, θέλουμε δηλαδή να κάνουμε SEO για γιατρούς, αν θέλουμε να εμπιστευτούμε έναν ειδικό στο σεο, που όπως αναφέρεται και πριν έχουμε βρει ψηλά στις αναζητήσεις, στο παράδειγμα μας θα πρέπει να τον/την βρούμε στο Ιατρικό Μάρκετινγκ , ή στο μάρκετινγκ ιατρείου.
Αφού βρούμε λοιπόν αυτον ο οποιος ειναι ειδικός στο seo, το κόστος πρέπει να κυμανθεί ανάλογα με τις αναζητήσεις που θα του ζητήσουμε. Αν του ζητήσουμε την αναζήτησή παθολόγος ή σε local επίπεδο πχ παθολόγος Γλυφάδα, τότε η υπηρεσία που θα πρέπει να μας προσφέρει έχει μεγάλο ανταγωνισμό, άρα και μεγάλο βαθμό δυσκολίας, όποτε θα είναι ακριβότερη από ότι αν του ζητούσαμε παθολόγος ειδικός για μεταβολικό σύνδρομο, που έχει λιγότερες αναζητήσεις, άρα και μικρότερο ανταγωνισμό.
Το seo κόστος λοιπόν ορίζεται κατά βάση από τον βαθμό δυσκολίας και το πόσα χρήματα θα φέρει πίσω στον επιχειρηματία η καλή κατάταξη που μπορεί να του φέρει ένας ειδικός στο σεο.
Ο Μιχάλης Μποτας είναι καθηγητής Digital Marketing και ειδικός στο SEO, αρθρογραφεί για τις τεχνικές SEO (Search engine optimization) από το 2012, υπογράφοντας ενα απο τα μεγαλύτερα portfolio στην Πρώτη Σελίδα της Google.