Τι είναι το Native Marketing;
Η λεπτή γραμμή που ενώνει την διαφήμιση και την ενημέρωση είναι τα native άρθρα που κυκλοφορούν χωρίς νοητή διαφοροποίηση από την ειδησεογραφία.
Πως επιτυγχάνουμε ένα σωστό Native άρθρο;
Τα native άρθρα πρέπει να γράφονται από εξειδικευμένους στο εκάστοτε αντικείμενο Copywriters, να μην αποτελούν άμεση διαφήμιση, αλλά έμεση, στοχεύοντας πρωτίστως στην ενημέρωση, περνώντας με δομημένες λέξεις κλειδιά και συγκεκαλυμμένα νοήματα το μήνυμα του διαφημιζόμενου.
Η αξία της Native αρθρογραφίας στο Ιατρικό Μάρκετινγκ
Η προσωπική μου άποψη είναι πως τα native άρθρα στο ιατρικό μάρκετιγκ πρέπει να στοχεύουν στο brand building του γιατρού και όχι στην προσέγγιση δυνητικών πελατών. Αυτό σημάνει πως η τοποθέτηση πρέπει να είναι περισσότερο ενημερωτική και στο ελάχιστο διαφημιστική.
Branding στο ιατρικό μάρκετιγκ μέσο Native Marketing
Ένα παράδειγμα ιατρικού brand building είναι το παρακάτω:
Έχουμε έναν πλαστικό χειρουργό που ειδικεύεται στην αυξητική στήθους και οι πελάτισσες που θέλει να προσεγγίσει αφορούν την συγκεκριμένη επέμβαση. Αυτό που πρέπει να κάνει στην αρχή είναι να απευθυνθεί σε μια εξειδικευμένη εταιρεία Ιατρικού copywriting, η οποία θα κατεχει άριστα την τεχνογνωσία native marketing. Με την σειρά της η εταιρεία θα πρέπει να δημιουργήσει στοχευμένη αρθρογραφία πολλαπλών κειμένων που εξυμνούν πρώτα τις τεχνικές τις επέμβασης και μετά τον ίδιο τον γιατρό ως ειδήμονα να τις εφαρμόσει.
Τα κείμενα αυτά πρέπει να μπουν σε ιστοσελίδες με δομημένο κοινό του ενδιαφέροντος μας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση απευθυνόμαστε σε γυναίκες που προσέχουν και καλοπιζουν τον εαυτό τους. Η προώθηση δηλαδή στο περιοδικό Vita ή την εφημερίδα Espresso θα ήταν, αν και διαφορετικές, εξίσου σωστές επιλογές.
Τα native άρθρα πρέπει να χαρακτηρίζονται από λογική ακολουθία μεταξύ τους, αξιοποιώντας σε μεγάλο βαθμό το remarkering. Αυτό βοηθάει τον δυνητικό ασθενή να καταλάβει ότι κατέχουμε σε απόλυτο βαθμό το θέμα, ώστε να μας θεωρήσει αυθεντία.
Η DMSS Marketing Agency, αποτελεί εξειδικευμένη εταιρεία στην παραγωγή ιατρικών native άρθρων και είναι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε επεξήγηση επιθυμείτε. Όλη η διαδικασία δημιουργίας των κειμένων, η επιλογή σχετικών ιστοσελίδων και η στόχευση του κοινού, πραγματοποιείται υπό την επίβλεψη του καθηγητή Digital Marketing, Μιχάλη Μπότα.