Υπάρχει μια τάση που βασίζεται κατά κύριο λόγο στην άγνοια των περισσότερων επαγγελμάτων ότι το SEO για eshop είναι υπερεκτιμημένο και ότι τα χρήματα και χρόνος που θα σπαταληθούν στο τέλος δεν θα αξίζουν τον κόπο.
Η αλήθεια όμως είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτές τις θεωρίες, γιατί το SEO για eshop όχι απλά είναι απαραίτητο, αλλά είναι ακρογωνιαίος λίθος στην εξέλιξη και επιτυχία ενός καλού eshop.
Θα έπρεπε όλοι όσοι ασχολούνται ακόμα και υποτυπωδώς με το Digital Marketing να γνωρίζουν ότι η ποιότητα μιας ιστοσελίδας βασίζεται 90% στο SEO και ότι ακόμα και η διαφημιστική κατάταξη βασίζεται πάνω στο ποσό καλό SEO έχει γίνει on site και off site πάνω σε ένα eshop.
Υπέρ πολύτιμα εργαλεία όπως το Google my Βusiness βασίζουν ένα πολύ μεγάλο μέρος της κατάταξης στο πόσο ολοκληρωμένο είναι το SEO για το eshop της ιστοσελίδας σας.
Το Google my business επίσης ορίζει την κατηγοριοποίηση των υπηρεσιών, ή των προϊόντων με βάση το SEO που έχει γίνει on site στην εκάστοτε κατηγορία, εδώ θα δώσω ένα παράδειγμα: έχουμε ένα eshop με υποδήματα και στις κατηγορίες έχουμε γυναικεία και αντρικά, μια υποκατηγορία είναι οι γυναικείες δερμάτινες μπότες, σε αυτή την περίπτωση πρέπει να έχουμε κάνει SEO και στην κατηγορία αλλά και στο προϊόν ξεχωριστά, έτσι όταν καταχωρίσουμε την κατηγορία και το προϊόν στο Google my Business αυτό θα έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να βγει στις αναζητήσεις και θα ανεβάσει συνολικά την απόδοση του Google my Business της επιχείρισής μας.
Υπάρχουν και αλλά πολλά παραδείγματα που αποδεικνύουν όχι μόνο την σημαντικότητα του SEO για eshop, αλλά την γενική δυναμική του SEO ως πανίσχυρου εργαλείου και συνθετικού κρίκου στο παζλ του δυναμικού Digital Marketing.
Ο Μιχάλης Μπότας είναι καθηγητής Digital Μarketing και Ειδικός στο SEO, έχει γράψει σειρά κειμένων για τον αλγόριθμο του SEO και τις αλλαγές του από το 2012 έως σήμερα. Υπογράφει προσωπικά ένα απο τα μεγαλύτερα πορτφόλιο επιχειρήσεων στην Πρώτη Σελίδα της Google.